כללי:

1. שירות Loveme.co.il (לעיל ולהלן: "השירות" או "האתר") הינו אתר הכרויות אינטרנט המופעל על ידי גרטלר-דוידוב תקשורת (להלן ולעיל: "השותפות"), אשר מספק אפליקציה של השירות המהווה חלק בלתי נפרד מן השירות כהגדרתו בסעיף זה (לעיל ולהלן: "האפליקציה") וכן מספק גם שירות הכרויות סלולארי (WAP) המהווה חלק בלתי נפרד מן השירות כהגדרתו בסעיף זה (לעיל ולהלן: "השרות הסלולארי").
2. תקנון זה מסדיר את תנאי השימוש בשירות והינו חוזה בין המשתמש בשירות (להלן: "המשתמש") לבין השותפות לכל דבר ועניין. התקנון ממצה את זכויות וחובות הצדדים.
3. השימוש בשירות כפוף לתנאי התקנון שלהלן, כפי שיופיעו מעת לעת.
4. האחריות המלאה להכרת התנאים להלן והשימוש בשירות על פי תנאים אלו חלה בכל עת על המשתמש בלבד. שימוש בשירות מבטאת את הסכמת המשתמש לתנאי התקנון המפורטים להלן ואת אישור המשתמש כי קרא את התנאים וכי הם ברורים לו.
5. תנאי השירות נתונים לשינוי בכל עת ולפי שיקול דעתה הבלעדי של השותפות. והיה ויוחלט על שינוי בתנאי השירות תפורסם הודעה כאמור באפליקציה ו/או באתר השירות.
6. הוראות תקנון זה תגברנה על כל מודעה או פרסום אחר.
7. האמור בתקנון כתוב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, וכל האמור בו מיועד לנשים וגברים כאחד.
8. קטינים אינם רשאים לעשות שימוש בשירות. על ידי רישומך ו/או הצטרפותך ו/או רכישת מנוי לשירות לשירות הנך מאשר כי מלאו לך 18 שנים.
9. השותפות שומרת על זכותה להשעות באורח מיידי ו/או להפסיק את גישת המשתמש לשירות לפי שיקול דעתה הבלעדי, בלא מתן הודעה.
10. השימוש בשירות הינו אישי ולא ניתן להעברה לאחר.

האפליקציה:

11. כל כרטיס משתמש הנפתח באמצעות האפליקציה יופיע גם באתר האינטרנט של השירות www.loveme.co.il.
12. תוכן כרטיסי המשתמשים הגלוי לכלל משתמשי השירות יהיה זמין הן בטלפון הסלולארי והן ברשת האינטרנט.
13. משתמש יוכל לבצע כל פעולה בכרטיסו הן באמצעות האפליקציה, הן באמצעות הטלפון הסלולארי והן באמצעות אתר האינטרנט.

אופן ההרשמה לשירות דרך האפליקציה:

14. בעת הרישום לשירות באמצעות האפליקציה (לא דרך אתר פייסבוק) יש להזין בעת הרישום לשירות לאחר התקנת האפליקציה כתובת דואר אלקטרוני וסיסמא אשר יישמרו חסויים במערכת השירות. בכניסה הראשונה לאחר הורדת האפליקציה יידרש המשתמש להזדהות באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני והסיסמא שהוזנו בעת הרישום כאמור (לעיל ולהלן :"הכניסה הראשונה"). לאחר הכניסה הראשונה, הכניסה תתאפשר למשתמש באופן אוטומטי ללא צורך בהליך זיהוי כלשהו. כתובת הדואר האלקטרוני שהוזנה תשמש את השירות לצורך משלוח התראות והודעות למשתמש על פעילות באתר ו/או באפליקציה והודעוות. המשתמש רשאי בכל עת להסיר את כתובת הדואר האלקטרוני מרשימת התפוצה של האפליקציה באמצעות כל אחת מהאפשרויות כדלקמן:
a. כניסה לעמוד הגדרות הדואר של המשתמש תחת מסך ההגדרות באפליקציה וכיבוי ההתראות.
b. פניה לשירות הלקוחות בעמוד צור קשר של האפליקציה.
c.פניה לשירות הלקוחות בטלפון 072-2700770 .
d. הפעלת קישור הסרה מרשימת התפוצה בתחתית המייל.
15. בעת הרישום לשירות דרך אתר פייסבוק על הנרשם לאשר מסירת פרטים מחשבון הפייסבוק שלו לשירות בכפוף לכללים של אתר פייסבוק. כתובת הדואר האלקטרוני של הנרשם דרך אתר פייסבוק תשמר חסויה במערכת השירות. לאחר הרישום תישלח למשתמש סיסמא אישית לצורך זיהוי בעת כניסה לשירות דרך האתר ו/או האפליקציה(שלא באמצעות אתר פייסבוק) בנוסף להזנת כתובת הדואר האלקטרוני. כתובת הדואר האלקטרוני של המשתמש והסיסמא שהופקה לו כאמור יישמרו חסויים במערכת השירות. כתובת הדואר האלקטרוני שהוזנה תשמש את השירות לצורך משלוח התראות והודעות למשתמש על פעילות באתר ו/או באפליקציה והודעות. המשתמש רשאי בכל עת להסיר את כתובת הדואר האלקטרוני מרשימת התפוצה של האפליקציה באמצעות כל אחת מהאפשרויות כדלקמן:
a.כניסה לעמוד הגדרות הדואר של המשתמש תחת מסך הגדרות באפליקציה וכיבוי ההתראות.
b. פניה לשירות הלקוחות בעמוד צור קשר של האפליקציה.
c.פניה לשירות הלקוחות בטלפון 072-2700770.
d.הפעלת קישור הסרה מרשימת התפוצה בתחתית המייל.

השרות הסלולארי:

16. כל כרטיס משתמש הנפתח באמצעות השרות הסלולארי יופיע גם באתר האינטרנט של השירות www.loveme.co.il ובאפליקציה.
17. תוכן כרטיסי המשתמשים הגלוי לכלל משתמשי השירות יהיה זמין הן בטלפון הסלולארי, הן באפליקציה והן ברשת האינטרנט.
18. משתמש יוכל לבצע כל פעולה בכרטיסו הן באמצעות האפליקציה, הן באמצעות הטלפון הסלולארי והן באמצעות אתר האינטרנט. נוסף על כל האמור לעיל, יחולו התניות הבאות על המשתמשים בשירות באמצעות גלישה באינטרנט סלולרי.
19. השירות זמין לכל תושב ישראל שגילו 18 שנים ומעלה המחזיק בטלפון סלולרי המאפשר גלישה לשירות ("המשתמש בסלולר").
20. משתמש בסלולר אשר אינו הבעלים הרשום של קו הטלפון הסלולרי באמצעותו נתבקש וניתן השירות, מתחייב בזאת כלפי השותפות כי השימוש בשירות (ובכלל זה חיוב הבעלים הרשום של המכשיר הסלולרי ממנו נתבקשה ונעשה השירות), נעשה בידיעתו והסכמתו המלאה של בעליו הרשום של קו הטלפון הסלולרי (להלן: "הבעלים הרשום"). המשתמש מצהיר ומתחייב לשפות את השותפות ו/או עובדיה ו/או מנהליה ו/או בעלי מניותיה בגין כל תביעה, טענה ו/או דרישה של הבעלים הרשום.

אופן מתן השירות:

21. לשם קבלת השירות על המשתמש בסלולר להיכנס לאתר השירות:
http://wap.loveme.co.il/loveme/g

הוספת תמונה לכרטיס:

22. משתמש בשרות הסלולארי אשר מעוניין לעלות תמונה לכרטיסו, יעשה כן באמצעות כניסה לאתר האינטרנט באמצעות מחשב נייח או נייד.

עלות השירות:

23. עלות השירות למשתמש סלולארי משתנה וכפופה לפרטי ההסכם בין המשתמש ובין המפעיל הסלולארי אליו הוא מנוי ודרכה ניתן השירות.

תכלית השירות:

24. מטרת השירות הינה היכרויות בלבד, וכל שימוש אחר - לרבות, אך לא רק - שימוש בעל אופי מיני ו/או ארוטי, הינו אסור בהחלט, והשותפות שומרת לעצמה את הזכות לחסום גישה של משתמש לשירות ו/או להגיש כנגדו תביעה בגין נזקים תדמיתיים ו/או נזקים אחרים שיגרמו לה בשל שימוש לא ראוי בשירות.

המשתמשים:

25. בין משתמשי השירות ניתן להבחין בין משתמשים רשומים ומשתמשים מנויים, כמפורט להלן: משתמש רשום לשירות הינו משתמש אשר נרשם לשירות בחינם ופתח כרטיס משתמש. למשתמש רשום, האפשרות, בין היתר, להעלות תמונות, להופיע בתוצאות החיפוש, ולשלוח "קריצות" (לעיל ולהלן: "משתמש רשום"). משתמש מנוי לשירות הינו משתמש אשר רכש מנוי לשירות . הרכישה כאמור מאפשרת הרחבה של השירות אותו מקבל המשתמש הרשום והמנוי כולל בנוסף שליחה וקבלת הודעות, צ'ט אונליין, קבלת התראה על הודעות, "קריצות" ועוד (לעיל ולהלן: "משתמש מנוי"), והכל בהתאם ובכפוף להלן.
26. משתמש מנוי יוכל לתקשר באופן מלא באמצעות הודעות וצ'ט אונליין רק עם משתמשים מנויים אחרים. משתמש רשום לא יוכל להשיב למשתמש מנוי על פנייתו בהודעות או בצ'ט אונליין ויוכל לתקשר באמצעות קריצות בלבד.

פתיחת כרטיס משתמש:

27. משתמש שיבחר לפתוח כרטיס היכרות יתבקש להשיב על מספר שאלות (לעיל ולהלן: "שאלון להגדרת כרטיס המשתמש"), כגון: שמו, מינו, גילו, טווח הגילאים של בן או בת הזוג אותם יחפוץ להכיר, אזור מגוריו, העדפותיו המיניות וכיו"ב. לשותפות שמור שיקול הדעת הבלעדי להוסיף ו/או לשנות ו/או להסיר שאלות מנוסח השאלון להגדרת כרטיס המשתמש.
28. טרם מילוי השאלון להגדרת כרטיס משתמש על המשתמש בשירות לבחור סיסמה ושם משתמש לשימוש בשירות.
29. השותפות רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לאשר או שלא לאשר את פתיחת כרטיס המשתמש.
30. מבלי לגרוע מכלליות האמור ומבלי שיהא בכך כדי להטיל אחריות על השותפות, מובהר כי השותפות לא תאשר פתיחת כרטיסי משתמשים אשר יכללו מספרי טלפון, כתובות דואר אלקטרוני, כתובות למשלוח מסרים מידיים, תכנים לא הולמים, תכנים פרסומיים, פניות לקטינים, הפניות לשירותי מין בתשלום, תוכן בשפה שאיננה עברית או אנגלית, או תוכן בלתי ברור (להלן: "תוכן אסור").
31. השותפות רשאית לערוך את תוכנו של כרטיס משתמש שיכלול תוכן אסור כך שיימחק התוכן האסור ו/או הכרטיס כולו.
32. השותפות תאשר או תפסול כרטיס משתמש בתוך 48 שעות ממועד מילוי השאלון להגדרת כרטיס המשתמש.
33. משתמש אשר יבחר לציין גיל שונה מגילו האמיתי עושה זאת על אחריותו הבלעדית. השותפות תהא רשאית למחוק כרטיסי משתמש אם תסבור כי הפרטים אשר צויינו בשאלון להגדרת כרטיס המשתמש אינם נכונים, וזאת לפי שיקול דעתה הבלעדי.
34. צירוף תמונה לכרטיס משתמש כפוף לאישור השותפות. השותפות רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לאשר או שלא לאשר את צירוף התמונה. תמונה שתאושר תצורף לכרטיס בתוך 48 שעות ממועד שליחתה על ידי המשתמש.
35. השותפות לא תאשר הצגת תמונות אשר לדעתה אינן תמונותיו של בעל הכרטיס - ובכלל זה תמונות של ידוענים, תמונות בעלות אופי מיני, הנפשות, תמונות בעלי חיים, תמונות ילדים וכיו"ב. עוד, השותפות שומרת לעצמה את הזכות לערוך את התמונות שתועלינה לכרטיסי ההיכרויות ולבצע בהן פעולות התאמה טכניות לאופי השירות.
36. פתיחת כרטיס משתמש שאושר על ידי השותפות כאמור, יהווה אישור מפורש של המשתמש בעל הכרטיס להשתמש בכרטיסו, תוכנו ותמונתו לצורך הצגתו למשתמשים נוספים במסגרת הצעתנו להכרות ביניהם ולצורך מטרות שיווקיות של האתר (לעיל ולהלן :"אישור שימוש בכרטיס"). בנוסף יהווה הדבר אישור לקבלת הצעות הכרות עם משתמשים אחרים, שישלחו מעת לעת מטעם האתר לפי שיקול דעתה המלא של השותפות.

תנאי השימוש בשירות:

37. בשימוש בשירות הינך מצהיר כי:
a. מלאו לך 18 שנים לפחות.
b. המנוי משמש אותך ו/או נרכש על ידך לצרכים פרטיים.
c. המידע שהינך מספק לשותפות בעת ההצטרפות לשירות ו/או רכישת המנוי הוא נכון, מדויק, ותואם את המציאות.
d. אין בכוונתך לבצע כל מעשה הונאה, תרמית או מצג שווא כלשהו מתוך מטרה להטעות את השותפות ו/או מכל כוונה זדונית אחרת כלשהי.
e. הינך מתחייב לספק נתונים נכונים, עדכניים, מדויקים ומלאים במסגרת הליך הרישום לשירות ו/או במסגרת הליך רכישת השירות ו/או במסגרת השימוש בשירות.
f. במידה ויסתבר כי המידע שנמסר על ידך במסגרת הליך הרישום לשירות ו/או הרכישה של השירות אינו מדויק ו/או אינו בבעלותך, השותפות שומרת לעצמה את הזכות לתבוע אותך בגין כל נזק ישיר ו/או עקיף שעשוי להיגרם לשירות ו/או למי ממשתמשיו.
g. חשיפת כל מידע אישי ו/או מידע רגיש אודותיך במסגרת כרטיס המשתמש ו/או הפרופיל האישי שלך, נעשתה על-ידך, אם וככל שנעשתה במסגרת השירות, בהסכמתך המלאה, וכי לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי השותפות בעניין זה.
h. אתה מסכים בזאת כי במסגרת השירות השותפות תשתף משתמשים אחרים הרשומים לשירות בפרופיל האישי שלך, ותשלח אליך פרופילים אישיים של משתמשים אחרים הרשומים לשירות.
38. עלות רכישת מנוי לשירות, הינה בהתאם למסלול אותו הנך בוחר כמפורט במחירון האתר (להלן: "תשלום חודשי"). סך התשלום החודשי מפורט במסך רכישת המנוי באתר.
39. המנוי הינו אישי ולא ניתן להעברה.
40. בתשלום בכרטיס אשראי השותפות רשאית לחדש את גביית דמי המנוי באופן אוטומטי בחלוף התקופה אותה בחרת ולפיה חויבת בעת ביצוע הרכישה (חודש אחד; שלושה חודשים; שישה חודשים), בתום 30 (שלושים) ימים מתום יום התשלום החודשי (להלן: "החידוש האוטומטי"), בעלות המצוינת באתר בעת הצטרפות המנוי לשירות (להלן: "תשלום חודשי חוזר"). זאת, למעט אם יודיע המנוי כמפורט בסעיפים להלן, על רצונו לבטל את החידוש האוטומטי.
41. השותפות שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את מחירון רכישת המנוי מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי.
42.הליך הרכישה יכול ויתבצע באחת משלוש הדרכים הבאות: באמצעות כרטיס אשראי, באמצעות המחאה לפקודת השותפות או באמצעות העברה בנקאית לשותפות והכל בהתאם לפרטים המפורסמים בעמוד הרכישה של השירות - (לעיל ולהלן: "הליך הרכישה"):
43. לגבי תשלום בכרטיס האשראי:
a. רכישת המנוי מותנית בקבלת אישור מוקדם של הסולק (להלן: "אישור רכישה"). מובהר, כי השותפות תהא רשאית למנוע רכישת מנוי לשירות ממשתמשים שלא התקבל לגביהם אישור רכישה. רכישת המנוי תתאפשר אך ורק למשתמשים אשר הסולק יאפשר את חיובם. במקרה בו לא תתאפשר הגבייה באמצעות הסולק עבור רכישת המנוי, מסיבות אשר אינן תלויות בשותפות, לא יהא רשאי המשתמש לרכוש מנוי ולא תהא לו כל טענה ו/או תביעה כלפי השותפות בנסיבות אלו.
b. פירוט התשלום באמצעות כרטיס האשראי יופיע בדפי החיוב של חברת האשראי תחת שם נותן השירות "אתר לאב מי - גרטלר דוידוב";
c. הליך הרכישה והעברת פרטי כרטיס האשראי מתבצעים באמצעות מנגנון מאובטח SSL)).
d. המשתמש מסכים ומאשר בעת רכישת המנוי ומתן פרטי כרטיס האשראי שברשותו לחייב את כרטיסו בתשלום חודשי חוזר.
44. לגבי תשלום בהמחאה או בהעברה בנקאית:
a. המשתמש יהפוך למנוי רק לאחר אישור קבלת הכספים מאת השותפות (להלן: "אישור רכישה"). מובהר, כי משתמש שלא התקבל לגביו אישור רכישה לא יהפוך למנוי. במקרה בו לא תתאפשר הגבייה עבור ככישת המנוי ו/או לא יהיה אישור רכישה, מכל סיבה שהיא לרבות מסיבות אשר אינן תלויות בשותפות, לא יהפוך המשתמש למנוי ולא תהא לו כל טענה ו/או תביעה כלפי השותפות בנסיבות אלו.
b. התשלום באמצעות המחאה או העברה בנקאית יהיה לפקודת השותפות.
45. ביטול המנוי במהלך תקופת ההתקשרות:
ביטול החידוש האוטומטי ייעשה לאחר קבלת הודעת המשתמש על רצונו בביטול המנוי (להלן: "הודעת הביטול") בדרכים המפורטות להלן:
a. פניה טלפונית לשירות הלקוחות של השירות בטלפון מספר 072-2700770.
b. פנייה באמצעות טופס 'צור קשר' באתר Loveme.
c. פנייה בכתב למשרדי השותפות לכתובת הברזל 27 מגדלי אור, רמת החייל, תל אביב 69710.
46. הודעת הביטול תכלול את שמו, שם המשתמש באתר וכתובת המייל איתה נרשם. השותפות שומרת לעצמה את הזכות לפנות אל משתמש שפנה בהודעת ביטול לקבלת פרטים נוספים לצורך ביצוע הביטול.
47. ביטול המנוי ייכנס לתוקפו תוך 3 (שלושה) ימי עסקים מיום קבלת הודעת הביטול, ויבוצע בפועל בתום התקופה (חודש אחד; שלושה חודשים; שישה חודשים) שבגינה שולם התשלום החודשי החוזר.
48. מחירון השירות: מבלי לגרוע מכל האמור לעיל, הסכומים המופיעים באתר הינם סופיים ומוחלטים. לא יינתן החזר כספי למנוי שלא ניצל את יתרת זכותו לחיפוש במערכת. במקרה כזה, יתרת הזכות לשימוש במערכת תעמוד למשתמש.
49. המשתמש מסכים ומצהיר בזאת כי הוא יודע ומסכים כי:
a. לא יינתן החזר, מלא או חלקי, למשתמש ששימושו בשירות הופסק לאלתר או נמנע בשל הפרת תנאי השימוש.
b. לא יינתן החזר, מלא או חלקי, של דמי המנוי בעת הפסקה יזומה של המנוי ו/או החברות בשירות לאחר שעברו 14 ימים מיום רכישת המנוי.
50. בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א 1981, ניתן לבטל עסקה בתוך 14 ימים ממועד העסקה הראשונית. מנוי שיבטל במהלך 14 ימים אלו, יוכל לקבל החזר כספי יחסי בהתאם לימי השימוש באתר. ביטול העסקה ילווה בדמי ביטול בשיעור 5% ממחיר המנוי או 100 ₪ לפי הנמוך מביניהם.
51. מובהר כי האחריות לסליקת התשלום חלה על הסולק בלבד. בכל בעיה ו/או טענה לגבי הליך הסליקה יש לפנות לסולק בלבד CreditGuard בע"מ, בטלפון: 03-7370703.
52. יובהר, כי הוראות התקנון ותנאי שימוש אלו חלים בשינויים המחויבים גם על משתמשים שהשותפות ראתה לנכון ליתן להם מנוי חינם (בין אם לתקופה מוגבלת ובין אם לתקופה בלתי מוגבלת).
53. למען הסר ספק, אין ברכישת מנוי כדי להקנות למנוי שום זכויות במידע המצוי באתר ו/או זכות להעתיק ו/או להפיץ ו/או למכור ו/או לעשות שימוש מסחרי במידע המצוי באתר.

כללי התנהגות:
הצהרות המשתמש:
54. הנני אחראי באופן אישי לנכונות התוכן או האינפורמציה שאציג בכרטיס המשתמש שאפתח בשירות או שאעביר למשתמשי השירות.
55. לא אכלול בכרטיס המשתמש שלי, ולא אעביר למשתמש אחר בשירות כל מידע בכתב ו/או גרפי העולה כדי לשון הרע ו/או מידע בלתי מדויק ו/או פוגע ו/או בלתי צנוע ו/או פוגע בקדשי דת ו/או בעל אופי מיני ו/או מאיים ו/או גזעני ו/או בלתי חוקי ו/או בלתי הולם ו/או כל מידע אחר אשר עלול להפר או לפגוע בזכויות צד שלישי כלשהו, לרבות זכויות קניין רוחני או זכות לפרטיות (להלן: "מידע פוגעני").
56. ידוע לי כי התחזות לאדם אחר אסורה. ידוע לי כי אם אעלה לאתר ו/או לאפליקציה מידע פוגעני, אעשה באתר ו/או באפליקציה שימוש פסול או אסור, או אגרום נזק לאתר ו/או לאפליקציה ו/או למשתמשיו האחרים, אהיה צפוי לעונשים הקבועים בחוק, וכי במידה ומעשיי יעלו כדי עוולה נזיקית ותלונה בעניין תופנה לשותפות, הרי שהשותפות שומרת על כל זכויותיה, ובין היתר על זכותה להיפרע ממני.
57. מבלי לגרוע מכלליות האמור בסעיף פתיחת כרטיס משתמש לעיל, הריני מתחייב שלא אכלול בכרטיס המשתמש שלי כל התייחסות פוגענית ו/או מינית ו/או אנטומית ו/או אינפורמציה שיש בה הצעות מיניות ו/או פוגעניות (בלשון ישירה או מכללא), ולא אציב בכרטיס המשתמש שלי כל תמונת עירום או תמונה המכילה אינפורמציה אישית דוגמת כתובת דוא"ל, מס' טלפון או סלולרי, מס' כרטיס אשראי וכיו"ב. ידוע לי כי השותפות שומרת על זכותה להסיר מהשירות כל כרטיס או תמונה אשר אינם עומדים בתנאים דלעיל.
58. השימוש שאעשה בשירות יהא על פי כל דין ובהתאם להוראות תקנון השירות.
59. לא אכלול בכרטיס המשתמש שלי מספר טלפון, כתובת, שם משפחה, URL או כתובת דואר אלקטרוני שונים מאלה שנתתי בתשובה לשאלון האישי הסודי שהועבר לי. כמו כן, לא אכלול בכרטיס המשתמש כל קוד תוכנה או מידע לגבי כל שיטת תקשורת אלטרנטיבית באינטרנט. ידוע לי כי השותפות שומרת לעצמה את הזכות למחוק מידע מהסוג האמור, כולו או מקצתו, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
60. לא אעסוק בפרסום או בשכנוע של משתמשים אחרים לרכוש או למכור מוצרים או שירותים כלשהם במסגרת השירות, ולא אעביר כל מכתב שרשרת או "דוא"ל זבל" למשתמשים אחרים בשירות. אני מודע ומסכים להגבלה על מספר ההודעות שאהיה רשאי לשלוח למשתמשים אחרים, שתכליתה למנוע העברת הודעות בלתי רצויות כאמור.
61. לא אציב, אפיץ או אשכפל בדרך כל שהיא כל חומר המוגן לפי דיני הקניין הרוחני מבלי לקבל את הסכמת בעליו מראש.
62. כל קשר ביני ובין משתמשים אחרים בשירות יהא על אחריותי בלבד. אני מכיר בזכות השותפות להסדיר או לתווך בכל מחלוקת העשויה להתגלע ביני ובין משתמשים אחרים בשירות.

צפייה בכרטיס משתמש:

63. משתמשי השירות רשאים לצפות בכרטיסי משתמשים שאושרו על ידי השותפות ולבצע פעולות אחרות בשירות, והכל בכפוף לתנאי הסכם זה.
64. העיון בכרטיס משתמש שטרם אושר בידי השותפות יוגבל להצגת הפרטים אותם מילא המשתמש בכרטיסו בתשובה לשאלות המופיעות בנוסח השאלון להגדרת כרטיס המשתמש.
65. משתמש רשאי להיכנס לכרטיס המשתמש שפתח, באמצעות האתר ו/או האפליקציה, ולצפות בהודעות שנכתבו לו בידי משתמשים אחרים. מובהר, כי רק למשתמש שפתח את כרטיס המשתמש האפשרות לצפות בהודעות שהשאירו משתמשים אחרים בכרטיס המשתמש.
66. בפתיחת כרטיס משתמש, מוותר המשתמש על כל טענה כנגד השותפות בקשר לתוכן ההודעות שיושארו בכרטיסו, לרבות במקרים בהם יסבור המשתמש כי תוכן ההודעות פוגע ו/או מעליב ו/או אינו תואם את ההגדרות של בן או בת הזוג אותם הוא חפץ להכיר.
67. השותפות אינה אחראית לכל נזק, פיסי או נפשי, שעלול להיגרם למשתמש כתוצאה משימוש בשירות, לרבות קריאת ההודעות ו/או מפגשים עם משתמשים אחרים, ככל שיהיו.

הקפאת מנוי:

68. משתמש מנוי של השירות , למעט מנוי אשר נרכש באמצעות אפליקציות שירות שרכש מנוי יוכל להקפיא את המנוי (להלן "הקפאת מנוי").
69. משתמש אשר יבקש להקפיא מנוי יוכל לעשות כך באמצעות הודעה באחת הדרכים המנויות:
a. פניה טלפונית לשירות הלקוחות של השירות בטלפון מספר 072-270070.
b. פניה באמצעות טופס 'צור קשר' באתר Loveme.
c. פנייה בכתב למשרדי השותפות לכתובת הברזל 27 מגדלי אור, רמת החייל, תל אביב 69710.
70. בקשת ההקפאה תכלול את שמו של המנוי, מספר הטלפון שלו, שם המשתמש באתר ובתובת המייל איתה נרשם.
71. השותפות שומרת לעצמה את הזכות לפנות אל המשתמש שפנה בבקשת הקפאה לקבלת פרטים נוספים.
72. זמני כניסה לתוקף של בקשות הקפאה שאושרו: פנייה טלפונית תכנס לתוקף מיידית. פנייה בכתב או בדוא"ל תכנס לתוקף רק לאחר שני ימי עסקים.
73. באחריות המנוי ליצור קשר עם שירות הלקוחות באחת הדרכים שלהלן על מנת להפשיר את המנוי.
74. תקופת הקפאת המנוי הינה עד 6 חודשים בכפוף לשיקול דעתה הבלעדי של השותפות.
75. משתמש רשאי להקפיאאת המנוי פעם אחת במשך תקופת המנוי.
76. לעניין ביטול מנוי בהתאם לסעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן: תקופת ההקפאה תימנה במניין הימים בהם ניתן לבטל את העסקה.

מחיקת כרטיס משתמש:

77. באחריות משתמש אשר החליף מספר טלפון, ביטל מספר, הסיר את עצמו מהשירות ו/או אינו מעוניין לעשות שימוש בשירות מכל סיבה אחרת, למחוק את כרטיס המשתמש שפתח או להודיע לשירות הלקוחות של השותפות על כך. (להלן: "מחיקת הכרטיס")
78. ההודעה לשירות הלקוחות תהיה באחת הדרכים המפורטות להלן:
a. פניה טלפונית לשירות הלקוחות של השירות בטלפון מספר 072-2700770.
b. פנייה באמצעות טופס 'צור קשר' באתר Loveme.
c. פנייה בכתב למשרדי השותפות לכתובת הברזל 27 מגדלי אור, רמת החייל, תל אביב 69710.
79. הודעת הביטול תכלול את שמו, מספר טלפון, שם המשתמש באתר וכתובת המייל איתה נרשם.
80. השותפות שומרת לעצמה את הזכות לפנות אל משתמש שפנה בהודעת ביטול לקבלת פרטים נוספים לצורך ביצוע הביטול.

התראות במסרונים:

81. במסגרת שירותי האתר ניתנת האפשרות לקבל התראות במסרונים על הודעה חדשה, קריצה ומשתמשים שצפו בכרטיס (לעיל ולהלן: "התראות במסרונים"). בכדי להירשם להתראות במסרונים על המשתמש להזין את מספר הנייד שלו באתר. לאחר מכן ישלח אליו קוד אישי אותו יתבקש להזין בחזרה באתר על מנת לאשר את עצם היותו מחזיק מכשיר הנייד. השותפות לא תהיה אחראית כלפי המשתמש ו/או מאן דהוא בגין נזקים תוצאתיים, נלווים או ישירים הנובעים מהתראות במסרונים. כולל, אך לא רק, נזקים בגין גניבת מכשיר, שימוש במספר הנייד לצורך הסבת נזק, רישום על ידי אדם שהחזיק במספר המכשיר ונרשם לשירות התראות מסרונים בעבר.
82. באחריות המשתמש להגן, לשמור ללא פגע ולשפות (במקרה הצורך) את השותפות ו/או מי מטעמה כנגד כל הפסד, נזק או הוצאה (לרבות שכר טרחת עו"ד ומומחים), הנובעים או הקשורים לשימוש שיעשה על ידו בהתראות במסרונים, ולרבות הפרה של תנאי תקנון זה.

תכנים ברשת:

83. כל דעה, מידע, עמדה, עצה, הצהרה, הצעה או דבר תוכן אחר (להלן: "אינפורמציה") שהגישה אליו מתאפשרת באמצעות השירות אך אינה מובאת מטעם נציג מוסמך של השותפות נעשית על דעת אומרה/משיאה/מציגה/מוסרה בלבד, ואין להסתמך עליה. השותפות לא תהא אחראית לנכונות, שלמות או ישימות איזו אינפורמציה שתימסר במסגרת השירות (שלא בידי נציג מוסמך מטעמה) ולא תאמץ/תקבל/תהא אחראית בכל דרך שהיא לדיוקה או להסתמכות עליה. בשום מקרה לא תהא השותפות אחראית להפסד או נזק שיגרמו בשל הסתמכות על אינפורמציה במסגרת השירות.

פרטיות וחשיפה למידעים:

84. משתמשי השירות עשויים להיחשף, שלא מרצונם, לתוכן פוגעני המועבר באמצעות השירות או המוצג בו כתוצאה ממעשה זדון או כתוצאה מתקלה טכנית. מובהר, כי השותפות לא תישא בכל אחריות בגין חשיפה כאמור.
85. משתמשי השירות עשויים להיחשף להטרדות או לפגיעות שונות שמקורן בעובדת היותם משתמשים בשירות או במידע שהציבו או העבירו באמצעותו. מובהר, כי השותפות אינה אחראית לשימוש אותו יעשה מאן דהוא בכל מידע אישי שייחשף ע"י משתמש במסגרת השירות. המשתמשים נקראים לברור בזהירות את המידעים אותם הם חושפים או מעבירים לאחרים במסגרת השירות.
86. השותפות שומרת על זכותה להשגיח על המידעים המוצבים במתחמים ציבוריים באתר השירות ולהסיר, לפי שיקול דעתה הבלעדי, מידעים אותם היא סוברת למפרים את החוק או את הוראות התקנון או הוראות הסכם זה. מבלי לפגוע בזכותה זו של השותפות, המשתמשים לבדם מוחזקים אחראים לתוכן המידעים אותם הם מציבים במתחמים הציבוריים באתר השירות או מעבירים בהודעות דואר אלקטרוני. "מתחם ציבורי" - אפליקציה המאפשרת למשתמש לכתוב הודעות ולפרסם רשמים לצפיית כל הגולשים באתר, דוגמת לוח מודעות באתר וכיו"ב.
87. כל הודעת דואר אלקטרוני שתישלח בין משתמשי השירות באמצעות תיבות הדואר שמספק האתר ו/או מספקת האפליקציה , תטופל כמסמך המוגן על ידי דיני הפרטיות כנדרש על פי דין.
88. מובהר בזאת כי כל משתמש אשר נרשם לשירות אחראי באופן אישי לכל מידע אודותיו אותו יבחר לכלול בכרטיס המשתמש שלו, וכל שימוש במידע כאמור, לרבות "מידע רגיש", כהגדרתו בחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הפרטיות"). הינו באחריות המשתמש בלבד.
89. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, בהסכמתו לתקנון זה מאשר המשתמש לשותפות לשלוח את הפרופיל האישי שלו למשתמשים אחרים הרשומים לשירות, וכן לשלוח אליו פרופילים אישיים של משתמשים אחרים הרשומים לשירות – כל זאת על-פי שיקול-דעתה של השותפות.
90. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, בהסכמתו לתקנון זה פוטר בזאת המשתמש את השותפות באופן מלא, מוחלט ובלתי חוזר מכל אחריות לרבות, אך לא רק, בגין פגיעה בפרטיותו על-פי כל דין ולרבות על-פי חוק הגנת הפרטיות, ככל שפגיעה כאמור נובעת משיתוף ו/או שליחת הפרופיל האישי של המשתמש, וכל מידע הכלול בו, למשתמשים אחרים.
91. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, בהסכמתו לתקנון זה פוטר בזאת המשתמש את השותפות באופן מלא, מוחלט ובלתי חוזר מכל אחריות לרבות, אך לא רק, אחריות בגין פגיעה בפרטיותו על פי כל דין ולרבות על פי חוק הגנת הפרטיות, ככל שפגיעה כאמור נובעת משימוש בתמונתו בפרסומות ו/או בדיוור ישיר ו/או מכל שימוש אחר שנעשה בתמונתו בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של השותפות.

זכויות קנייניות:

92. השותפות הינה הבעלים הבלעדי של הזכויות הקנייניות בשירות.
93. השירות כולל שני סוגי מידעים מוגנים לפי דיני הקניין הרוחני:
a. מידע המוגן לפי דיני הקניין הרוחני שהינו קניינה של השותפות, מורשיה או מרשיה.
b. מידע המוגן לפי דיני הקניין הרוחני שהוצב בידי משתמשי השירות במתחמים ציבוריים באתר השירות.
c. אין להעתיק, לפרסם, להעביר, להפיץ, להציג או למכור מידעים מוגנים כאמור, בין שהם מסומנים ככאלו ובין שלאו.
94. בכל מקרה בו יוצבו מידעים על ידי מי מהמשתמשים בשירות במתחמים הציבוריים באתר השירות ו/או באפליקציה, ומציב המידעים הוא בעל זכויות הקניין הרוחני בהם, יחשב הדבר כאילו ניתן על ידי המשתמש מציב המידעים היתר שימוש, העתקה והצגה באחרונים לכלל משתמשי השירות.

אינפורמציה המוצבת בשירות על ידי מנוי:

95. השותפות תשמור בסודיות כל מידע שיסופק לה על ידי משתמשי השירות (ובכלל זה מספרי כרטיס אשראי), ותגלה מידע זה רק לתכלית שלשמו נאסף או לפי הוראות הדין.

תלונות:

96. לשם קבלת מענה לתלונות ביחס לשירות מתבקשים המשתמשים להתקשר לשירות הלקוחות בטלפון 072-2700770. שירות הלקוחות פעיל בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00 או באמצעות עמוד "צור קשר" באתר.
97. היעדר מצגים מצד השותפות: השירות מסופק בידי השותפות כמות שהוא ("As Is"), ואין ניתנת כל הבטחה בדבר אחריות, מפורשת או מכללא, חוקית או אחרת, לתוכנו. השותפות אינה מתחייבת שהשימוש בשירות יהיה מובטח, בלתי נתון להפרעות, זמין בכל זמן, נקי משגיאות, הולם את דרישות המשתמש האינדבידואל, או שכל פגם או ליקוי בשירות יתוקן. השותפות מסייגת כל מצג או הבטחה ביחס לחיבור לשירות או זמינותו.

הגבלת אחריות:

98. בשום מקרה לא תהא השותפות אחראית כלפי המשתמש בגין נזקים תוצאתיים, נלווים, או ישירים הנובעים מן השימוש בשירות או העדר יכולת להשתמש בשירות (כולל, אך לא רק, נזקים בגין אובדן בסיס נתונים, אובדן תוכנות, עלויות הספקה של שירות חלופי או הפרעות בשירות), אף אם השותפות או שליחיה או נציגיה ידעו או שדווח להם על האפשרות לאירוע נזק מעין זה, למשתמש או לכל אדם מלבדו. מבלי לפגוע באמור לעיל, אחריותה של השותפות כלפי המשתמש בכל עילה נזיקית שהיא לא תעלה על הסכום ששולם על ידו לשותפות עבור השירות בתקופת היותו מנוי עליו.
99. השותפות לא תהא אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, נלווה ו/או תוצאתי, הנובע מן השימוש בשירות, לרבות (אך לא רק) נזקים הנובעים מן המפגש עם משתמשים אחרים בשירות או ממצגים שהובאו בפני משתמשי השירות במסגרתו. נזקים כאמור כוללים, מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, נזק גופני או נפשי, צער וסבל.
100. באתר נמצאים קישורים לאתרים אחרים (להלן:"אתרי צד ג'"). משתמש הבוחר להשתמש בקישור ולהכנס לאתרי צד ג' עושה זאת על דעתו בלבד ובאחריותו הבלעדית. השותפות אינה אחראית לכל חומר ו/או מידע ו/או תוכן ו/או שירות הנמצא באתרי צד ג'. מובהר כי אין לפרש הקישור לאתר צד ג' כמתן גושפנקא ו/או אישור ו/או המלצה ו/או העדפה על ידי השותפות ו/או מי מטעמה לאתר ו/או לתוכנו ו/או לשירות המוצע בו ו/או לטובין המוצע בו.

הדין וסמכות השיפוט:

101. הדין החל על תקנון זה ועל כל הנובע ממנו יהיה הדין הישראלי בלבד, ולא יחול כל דין אחר.
102. סמכות השיפוט בכל העניינים הנוגעים לתקנון זה ו/או הנובעים הימנו מוקנית לבתי המשפט המוסמכים של תל-אביב יפו - על פי סמכותם העניינית.

שיפוי על ידי המשתמש:

103. באחריות המשתמש להגן, לשמור ללא פגע ולשפות (במקרה הצורך) את השותפות ו/או מי מטעמה כנגד כל הפסד, נזק או הוצאה (לרבות שכר טרחת עו"ד ומומחים), הנובעים או הקשורים לשימוש שיעשה על ידו בשירות, לרבות הפרה של תנאי תקנון זה.

שיגור פרסומות בדואר אלקטרוני למשתמשי האתר:

104. עם רישומך לשירות הינך מסכים ומאשר מפורשות כי נוכל לעשות שימוש במידע אותו מסרת לשותפות לרבות מתן הרשאה לעשות שימוש בכתובת הדואר האלקטרוני שלך, והכל לצורך משלוח פרסומות ו/או תוכן שיווקי לתיבת הדואר האלקטרוני שלך מאת השותפות /או מי מטעמה ו/או מטעם צד שלישי (להלן" "הפרסומות המשוגרות בדוא"ל").
105. א. בהסכמתו לתקנון זה מאשר המשתמש כי השותפות לא תהיה אחראית כלפיו לכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או נלווה הנובע מן הפרסומות המשוגרות בדוא"ל ו/או מפרסומות של מוצרים או שירותים אשר יוצגו באתר (להלן:"הפרסומות").
ב. השותפות אינה נושאת בכל אחריות לתכנן ו/או אמיתותן ו/או חוקיותן של הפרסומות.
ג. השותפות אינה נושאת באחריות מסוג כלשהו לכל טענה הנוגעת ליחסים שבין המשתמש למפרסם ו/או מי מטעמו לרבות טענות לגבי טיב השירות, טיב המוצר, זמני אספקה וכיו"ב." למען הסר ספק מובהר כי השותפות אינה אחראית לטובין או לשירותים הנרכשים דרכה באמצעות הפרסומות ו/או בכל דרך אחרת. מבלי לגרוע מהאמור לעיל השותפות אינה אחראית לכל עסקה ו/או התקשרות הנעשים אגב שימוש בשירות ו/או פרסום בשירות".

שונות:

106. השותפות תהא ראשית לצרף את המידע שנתקבל אצלה על המשתמש למאגר מידע המנוהל על ידה ("מאגר המידע"). מאגר המידע ינוהל בהתאם להוראות פרק ב' לחוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981.
107. השותפות תהא רשאית לפנות למשתמש בדיוור ישיר ולשלוח לו, מעת לעת, הודעות בעלות תוכן שיווקי. משתמש אשר אינו מעוניין לקבל הודעות כאמור יוכל להסיר עצמו מרשימת הדיוור באמצעות כניסה לעמוד "הגדרות דואר" באתר וכיבוי כל ההתראות.
108. מובהר כי השירות מבוסס על תוכנות מחשב ואמצעים טכנולוגים אשר אינם חסינים מפני תקלות, וכי השותפות אינה אחראית לתקלות, ככל שיהיו, אלא אם נגרמו בזדון על-ידה.
109. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, יכול המשתמש לפנות לשירות הלקוחות של השותפות (שמספרו 072-2700770) ולהודיע על כל בעיה בה נתקל במהלך השימוש בשירות.
110. מובהר, כי הוראות התקנון ותנאי שימוש אלו חלים בשינויים המחויבים גם על משתמשים שהשותפות ראתה לנכון ליתן להם מנוי חינם (בין אם לתקופה מוגבלת ובין אם לתקופה בלתי מוגבלת).
111. למען הסר ספק, אין ברכישת מנוי כדי להקנות למנוי שום זכויות במידע המצוי בשירות ו/או זכות להעתיק ו/או להפיץ ו/או למכור ו/או לעשות שימוש מסחרי במידע המצוי בשירות.
112. העלאת תמונת משתמש בכרטיס מהוה אישור מפורש של המשתמש בעל הכרטיס להשתמש בתמונה לכל צורך ו/או מטרה שהשותפות מוצאת לנכון לרבות לצרכי פרסומת של האתר ו/או למטרות שיווקיות של האתר ו/או של מי מטעמו ו/או של מי שהשותפות התקשרה עמו.